Frågor och Svar
När måste jag senaste lösa in mitt gåvokort?
Längst bak i ditt gåvokort hittar du gåvokortets giltighetstid.
Min leverans saknas, vad gör jag?
Kontakta oss på kundtjanst@giftboxofsweden.se, eller ring oss på 08- 77 00 851
När måste jag senast hämta ut mitt paket?
Ombudet har ditt paket i 14 dagar därefter skickas den tillbaka till oss. Vi debiterar för returen 199 kr om paketet inte hämtas ut.
Hur vet jag om min beställning har gått igenom?
En orderbekräftelse skickas till din mejladress som du har angivit. Därför är det viktigt att uppgifter stämmer. Adressen och namn är viktigt att ange korrekt annars skickas produkten till fel adress och person.
Hur lång är leveranstiden?
10-14 arbetsdagar. I de flesta fall skickas produkterna inom 1 vecka.
Jag har fått trasig produkt?
Kontakta oss på kundtjanst@giftboxofsweden.se, eller ring oss på 08- 77 00 851 så löser vi detta genom att skicka ut samma eller liknande produkt. Vi reservera oss för att den produkten du har fått kan ta slut.
Jag har fått fel produkt?
Ibland händer det att vi gör bort oss, vi rättar till det såklart. Kontakta oss på kundtjanst@giftboxofsweden.se, eller ring oss på 08- 77 00 851
Kan jag ångra min beställning?
Tyvärr är detta inte möjligt.
Hur många produkter kan jag välja?
-Du kan välja en produkt från vilken kategori du vill. En beställning på en produkt görs
Kan jag spåra mitt paket?
-Du kommer att få ett försändelsenummer så fort ditt paket är skickat från vårt lager.
Jag hittar inte mitt gåvokort?
För att kunna beställa måste du ha ditt gåvokortskod utan den går det inte att beställa. Tyvärr kan inte vi ta fram en ny.
-Hälsningar Teamet från Giftbox of Sweden